Adatvezérelt üzleti döntésekHogyan segítik az adatok a döntéseket?
Az adatok elemzése, az abban rejlő összefüggések felismerése jelentősen hozzájárulhatnak egy vállalkozás sikeréhez. Az adattudományok népszerűsége emiatt folyamatosan növekszik, a üzleti alkalmazások lehetőségei napról napra bővülnek.
A gyakorlatorinetált kurzus elsősorban marketing és értékesítés szakemberek, üzleti elemzők és döntéshozók számára segít az analitikus gondolkodás fejlesztésében, fejlett adatelemzési technikák és prediktív analitikai alapok elsajátításában.
A résztvevők közérthetően, gyakorlati példákon keresztül megismerkednek az R (Studio), mint az egyik legkedveltebb adatelemzési és vizualizációs eszköz lehetőségeivel, valamint az EXCEL néhány haladó analitikus funkciójával.
Formátum, technikai paraméterek
- 4 alkalmas kurzus, 4-6 hét alatt
- adatelemzési eszköztár (R, Excel) használata
- otthoni tanulást segítő kiegészítő gyakorlatok
Kinek ajánljuk
- marketing és értékesítési vezetők
- üzleti elemzők, pénzügyi szakemberek
- adatalapú marketing és értékesítési döntések iránt érdeklődő szakemberek
Tematika
- első lépések - alapvető marketing és sales analitikák (konverziók, marketing ROI stb.)
- egyszerű, felderítő jellegű adatelemzés – „leíró statisztikák”, vizualizáció alapok
- összefüggések keresése és előrejelzés regressziós modellezéssel: blog forgalom, bevétel előrejelzés, kosárérték és azt befolyásoló tényezők felderítése
- ügyfél szegmentáció és klaszter analízi
- A/B tesztelés hipotézis vizsgálattal
- adatvizualizáció R-ban – diagram típusok és vizsgálati módszerek