Adatvezérelt üzleti döntések
Hogyan segítik az adatok a döntéseket?

Az adatok elemzése, az abban rejlő összefüggések felismerése jelentősen hozzájárulhatnak egy vállalkozás sikeréhez. Az adattudományok népszerűsége emiatt folyamatosan növekszik, a üzleti alkalmazások lehetőségei napról napra bővülnek.

A gyakorlatorinetált kurzus elsősorban marketing és értékesítés szakemberek, üzleti elemzők és döntéshozók számára segít az analitikus gondolkodás fejlesztésében, fejlett adatelemzési technikák és prediktív analitikai alapok elsajátításában.

A résztvevők közérthetően, gyakorlati példákon keresztül megismerkednek az R (Studio), mint az egyik legkedveltebb adatelemzési és vizualizációs eszköz lehetőségeivel, valamint az EXCEL néhány haladó analitikus funkciójával.

Formátum, technikai paraméterek

  • 4 alkalmas kurzus, 4-6 hét alatt
  • adatelemzési eszköztár (R, Excel) használata
  • otthoni tanulást segítő kiegészítő gyakorlatok

Kinek ajánljuk

  • marketing és értékesítési vezetők
  • üzleti elemzők, pénzügyi szakemberek
  • adatalapú marketing és értékesítési döntések iránt érdeklődő szakemberek

Tematika

  • első lépések - alapvető marketing és sales analitikák (konverziók, marketing ROI stb.)
  • egyszerű, felderítő jellegű adatelemzés – „leíró statisztikák”, vizualizáció alapok
  • összefüggések keresése és előrejelzés regressziós modellezéssel: blog forgalom, bevétel előrejelzés, kosárérték és azt befolyásoló tényezők felderítése
  • ügyfél szegmentáció és klaszter analízi
  • A/B tesztelés hipotézis vizsgálattal
  • adatvizualizáció R-ban – diagram típusok és vizsgálati módszerek

érdekel