Customer analytics
Ismerd meg jobban a vevőidet!

A legfontosabb érték a vevő, ezért minden cégvezetőnek, marketing, értékesítési vagy éppen ügyfélkapcsolati területen dolgozó szakembernek és döntéshozónak ismernie kell őket!

A kurzus során áttekintjük, hogy milyen metrikákat alkalmazhatunk a vevői viselkedés megértésben, hogyan és honnan szerezzünk ehhez adatokat? Továbbá megvizsgáljuk azt is, hogy miként lehet mérni a vevő elégedettséget vagy éppen, hogy egy adott vevő mekkora értéket jelent a számunkra és kik a legfontosabb vevőink.

Végül betekintést adunk azokba prediktív módszerekbe is, amelyekkel előre jelezhetünk bizonyos vevői döntéseket.

Formátum, technikai paraméterek

  • 2 alkalmas kurzus, 2 hét alatt
  • alapvető excel felhasználó ismeretek
  • képzési anyag példákkal és képzésen való részvételről oklevél

Kinek ajánljuk

  • termék és szolgáltatás menedzserek, key account
  • marketing- és értékesítési vezetők
  • ügyfélszolgálati vezetők

Tematika

  • miért foglalkozunk ezzekkel metrikákkal, mire adnak választ?
  • kik a legfontosabb és legjövedelmezőbb vevőim:
    • ügyfelek egyszerű klaszterezése RFM analízissel
    • CLV mutatószám – vevői kapcsolatok értéke
  • vevői elégedettség és customer experience – metrikák (NPS, NRI, CSAT)
  • vásárlási szokások megértése vevői kosárelemzéssel - market basket analysis (MBA)
  • hogyan mérhetem a lemorzsolódást?
  • vevői döntések előrejelzésének egyéb lehetőségei – döntési fák, regressziós modellek

érdekel