Marketing budgeting, tervezés
Költségvetés tervezés és allokáció, KPI-ok

A marketing aktivitással kapcsolatosan is egyre többször merül fel az igény, hogy kimutassuk annak hatékonyságát, illetve a ráfordítások megtérülését.

A marketing aktivitás tervezése szempontjából kiemelt jelentőségű a költségvetés megtervezése „bottom-up” módon, ahol az elnagyolt, összegszerű tervezés helyett, az üzleti stratégia és tervezett akciók alapján, akár egyedi projekt szinten.

Ráadásul a különböző típusú marketing aktivitások különböző módszertani megközelítést is igényelhetnek, illetve fontos, hogy már a tervezés és a költségek allokációja is a várható megtérülés figyelembe vételével történjen!

Formátum, technikai paraméterek

  • 1 alkalmas workshop
  • minimális pénzügyi és Excel felhasználói ismeret előny, de nem feltétel
  • képzési anyag példákkal és képzésen való részvételről oklevél

Kinek ajánljuk

  • marketing költségvetésért felelős szakemberek
  • marketing- és cégvezetők
  • üzleti tervezésben résztvevő pénzügyi szakemberek
  • pénzügyi vezetők

Tematika

  • budget tervezés – különböző módszertani megközelítések
  • milyen elemekből épül fel egy marketing budget, hogyan érdemes strukturálni?
  • adatgyűjtés, benchmark adatok
  • marketing ROI szerepe, megtérülés alapú költségvetés allokáció
  • együttműködés a szervezeten belül – tervezés és budget felhasználása
  • hatékonyság mérés, felhasználás nyomon követése

érdekel