- b2b vállalkozások számára - a kutatást a belföldi piacon, más vállalkozások számára értékesítő vagy szolgáltató cégeknek ajánljuk
- növekedési kihívások - amennyiben a meglevő ügyfélkörben a további növekedés korlátozott és szeretnél új üzleti partnereket találni
- új piacokra történő belépés - induló üzletág, új piaci szegmensbe történő belépés esetén, ha szeretnél már a belépéskor konkrét ügyfeleket megcélozni
- piacismeret növelése - amennyiben érdekel, hogy az adott üzleti szegmensben mekkora a piaci potenciál, kik a főbb versenytársak, milyen kihívások lehetnek
- vevői portfolió, értékesítési adatok megértése - ha szeretnéd jobban megérteni a saját meglevő ügyfélkörödet és az elmúlt időszakok értékesítési tendenciáit
új ügyfeleket keresel? növekednél?
lead orienált piackutatás kifejezetten B2B cégek számára,
értékesítés támogató elemzésekkel és adatbányászattal támogatva