A technológia fejlődése nagyságrendekkel olcsóbbá tette az adatok gyűjtését és feldolgozását: egyre több iparág és a KKV-k számára is megnyílt a lehetőség, hogy adatokból kinyerhető tudást szerezzen.

Az ebben rejlő versenyelőnyök kihasználása, az üzleti döntéshozatal támogatása érdekében szükséges azonban a szervezetet és munkatársak adatelemzési, analitikus képességeit fejleszteni. A SonicData ebben támogatja az ügyfeleit adatokra fókuszáló, 1-4 alkalmas üzleti képzésekkel és workshop-okkal.

Aktuális kurzusaink

 

Adatvezérelt üzleti döntések

Hogyan segítik az adatok a döntéseket?

Az adatok elemzése, az abban rejlő összefüggések felismerése jelentősen hozzájárulhatnak egy vállalkozás sikeréhez. Az adattudományok népszerűsége emiatt folyamatosan növekszik, a üzleti alkalmazások lehetőségei napról napra bővülnek.

A gyakorlatorinetált kurzus elsősorban marketing és értékesítés szakemberek, üzleti elemzők és döntéshozók számára segít az analitikus gondolkodás fejlesztésében, fejlett adatelemzési technikák és prediktív analitikai alapok elsajátításában.

A résztvevők közérthetően, gyakorlati példákon keresztül megismerkednek az R (Studio), mint az egyik legkedveltebb adatelemzési és vizualizációs eszköz lehetőségeivel, valamint az EXCEL néhány haladó analitikus funkciójával.

ÉRDEKEL

Customer analytics

Ismerd meg jobban a vevőidet!

A legfontosabb érték a vevő, ezért minden cégvezetőnek, marketing, értékesítési vagy éppen ügyfélkapcsolati területen dolgozó szakembernek és döntéshozónak ismernie kell őket!

A kurzus során áttekintjük, hogy milyen metrikákat alkalmazhatunk a vevői viselkedés megértésben, hogyan és honnan szerezzünk ehhez adatokat? Továbbá megvizsgáljuk azt is, hogy miként lehet mérni a vevő elégedettséget vagy éppen, hogy egy adott vevő mekkora értéket jelent a számunkra és kik a legfontosabb vevőink.

Végül betekintést adunk azokba prediktív módszerekbe is, amelyekkel előre jelezhetünk bizonyos vevői döntéseket.

ÉRDEKEL

Marketing budgeting, tervezés

Költségvetés tervezés és allokáció, KPI-ok

A marketing aktivitással kapcsolatosan is egyre többször merül fel az igény, hogy kimutassuk annak hatékonyságát, illetve a ráfordítások megtérülését.

A marketing aktivitás tervezése szempontjából kiemelt jelentőségű a költségvetés megtervezése „bottom-up” módon, ahol az elnagyolt, összegszerű tervezés helyett, az üzleti stratégia és tervezett akciók alapján, akár egyedi projekt szinten.

Ráadásul a különböző típusú marketing aktivitások különböző módszertani megközelítést is igényelhetnek, illetve fontos, hogy már a tervezés és a költségek allokációja is a várható megtérülés figyelembe vételével történjen!

ÉRDEKEL

Sales forecasting

Mennyi lesz a bevételem: adatalapú előrejelzés, az intuíciókon túl!

Akár új üzleti vállalkozás vagy új termékvonal indításáról, akár éves üzleti tervezésről van szó, a legelső kérdés általában, hogy mekkora bevétel várható.

A kurzus célja, hogy bemutassuk azokat a legfontosabb adatvezérelt bevétel előrejelzési módszereket, amelyek üzleti szituációtól és a rendelkezésre álló adatoktól függően érdemes alkalmazni.

Elsősorban azokra az módszertanokra fókuszálunk, amelyek túlmutatnak az üzleti intuíciókon és ahol hangsúlyos szerepet kapnak az adatok, ugyanakkor nem igényelnek mélyebb statisztikai vagy modellezési ismereteket.

ÉRDEKEL

Ügyfélkockázatok, churn analízis

Vevői kockázatok felismerése és megelőzése

Az ügyfelek megtartásába fektetett költségek és energia sokkal nagyobb és gyorsabb megtérülést biztosít, mint az új ügyfelek megszerzése!

A kurzus célja, hogy a résztvevők megismerjék, az ügyfelekkel kapcsolatos kockázatokat és azok mérőszámait, mint pl. churn vagy hazard rate. Elsődlegesen, de nem kizárólag az ügyfelek elvesztésének kockázatával foglalkozunk és fejlett analitikus módszerek segítségével, példákon keresztül mutatjuk be, hogyan lehet felmérni és előre jelezni az ilyen jellegű kockázatokat.

A képzést olyan résztvevők számára ajánljuk, akik már szereztek valamilyen ismereteket analitikus eszközök – elsősorban R programozási nyelv – használatában.

ÉRDEKEL

Haladó Excel üzleti felhasználóknak

Legyél produktív - hatékony, gyors adatelemzés és riportkészítés Excelben

Az Excel számos olyan adatelemzést, adatkezelést lehetővé tevő funkciót tartalmaz, amely jelentősen gyorsíthatja a mindennapi munkát, ugyanakkor a felhasználók jelentős része ezeket a funkciókat nem ismeri vagy nem tudja hogyan használja.

A kurzus során konkrét példákon keresztül mutatjuk be azokat az üzleti elemzést támogató haladó függvényeket, adatkezelési és riport készítési eljárásokat, amelyekkel nagyobb volumenű adatból is akár percek alatt nyerhetünk ki hasznos konklúziókat.

A képzést olyan üzleti felhasználók számára ajánljuk, akik rendszeresen vagy jelentős mennyiségű adattal dolgoznak, kimutatásokat vagy elemzéseket készítenek Excelben és szeretnék a produktivitásukat növelni.

ÉRDEKEL

Kedvezmények

A kurzusok iránt érdeklődő szakembereket, partnereinket különböző kedvezményekkel várjuk:

  • EARLY BIRD – 10% kedvezmény a képzés előtt legalább 60 nappal regisztrálók számára

  • csoportos kedvezmény – 5-25%, akár már 2 főtől kezdve is igénybe vehető!

  • hűség kedvezmény – visszatérő, több képzésen résztvevő ügyfeleknek további 10-20% kedvezmény

Egyéni workshop és tanácsadás

Igény esetén, workshop vagy tanácsadás keretében a képzések során feldolgozott témákhoz kapcsolódó konkrét, gyakorlati üzleti problémákat az ügyfelekkel akár a saját üzleti adataik alapján külön is feldolgozzuk!

Brand Excellence Akadémia

A képzések szervezésében és lebonyolításában kiemelt szakmai partnerünk a Brand Excellence Akadémia, aki a digitális marketingtől kezdve, a munkáltatói márkaépítésen át a B2B értékesítési témákig számos egyéb képzéssel, különböző workshop-okkal, konferenciákkal áll a vállalatvezetők, marketing és értékesítési szakemberek rendelkezésére.

A Brand Excellence Akadémia bizonyos képzéseinkben szakértőként is közreműködik és egyben a helyszínt is biztosítja: 1035 Budapest, Vihar utca 18. Ugyanakkor igény esetén vállalatok számára kihelyezett képzést is tartunk.