Mikor olvasnak a legtöbben e-maileket?

Mikor olvasnak a legtöbben e-maileket?

2019 július 31.


Vagy épp mikor érdemes hírlevelet kiküldeni? A kérdés megválaszolásában segítségünkre lehet a Litmus legfrissebb kutatása, amely az elmúlt egy év során világszerte 10 milliárd e-mail megnyitását vizsgálta a Litmus Email Analytics segítségével. 
 

ÉRDEKEL

B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlata - online marketing eszközök használata

B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlata - online marketing eszközök használata

2019 június 27.


Az online marketing aktivitás során a magyar B2B vállalkozások többsége a ma már „hagyományosnak” számító eszközöket preferálja.

ÉRDEKEL

8 fontos SEO statisztika

8 fontos SEO statisztika

2019 június 27.


Az alábbi cikkben 8 fontos SEO statisztikáról olvashatsz, amelyek biztosan a segítségedre lesznek, ha online marketinggel foglalkozol. 

ÉRDEKEL

A Gartner kérdőív eredményei - Marketing trendek 2019-ben

A Gartner kérdőív eredményei - Marketing trendek 2019-ben

2019 június 26.


 

Mik az idei trendek a marketingesek számára? A Gartner kutatásából kiderül, hogy a marketingvezetők a költségvetésük 16 % -át költik innovációra, és várhatóan növekedni fog a következő évben ez a szám. További részletek a cikkben! 

ÉRDEKEL

Google mobil hirdetési eredmények iparáganként

Google mobil hirdetési eredmények iparáganként

2019 május 27.


Összefoglaló a google hirdetések kapcsán. Mit érdemes figyelni mobil hirdetések során? Milyen trendek figyelhetőek meg iparáganként? 

ÉRDEKEL

Konverziós ráta - de mit is jelentek pontosan az eredmények?

Konverziós ráta - de mit is jelentek pontosan az eredmények?

2019 május 26.


A konverziós arány az egyik legfontosabb mutató. Ez az a mérőszám, amit ma már mindenki mér, hiszen megmutatja, hogy adott időszakban hányan végeztek a vállalkozásodnak kívánatos műveletet a honlapodon. De mit is jelentenek pontosan ezek az adatok a marketingeseknek? 

ÉRDEKEL

Marketing büdzsé tervezés iparáganként

Marketing büdzsé tervezés iparáganként

2019 május 24.


Az alábbi cikk bemutatja a "The CMO Survey" eredményeit. Többek között olvashatunk arról, hogy hogyan változik a marketing költségvetés iparáganként, mely területeken költenek a legtöbbet marketingre és egyéb befolyásoló tényezőket is sorra vesznek a kutatás során. 

ÉRDEKEL

Hogyan tanítsd a modelled: analitikus modellezés lépésről lépésre

Hogyan tanítsd a modelled: analitikus modellezés lépésről lépésre

2019 május 03.


Az adatokra épülő modellek felépítése - kicsit "trendibb" megfogalmazással élve a modell tanítása vagy tréningezése - az 5 fő lépésre bontható, amely lépéseket akár többször is meg kell ismételni.

ÉRDEKEL

Egy tipikus "data analytics" projekt - lépések, teendők

Egy tipikus

2019 május 02.


Hogyan épül fel a gyakorlatban egy tipikus adatelemzési / adatbányászati projekt? Milyen lépései vannak, mire kell figyelni, mik a fő fókuszok? A bejegyzésben röviden összefoglaljuk, amit érdemes tudni a folyamatról.

ÉRDEKEL

Google AdWords "shopping ads" benchmark adatok iparáganként

Google AdWords

2019 április 24.


közvetlen értékesítési hirdetések tekintetében mennyi az átlagos konverziós ráta és kattintásonkénti költség az egyes iparágakban?

ÉRDEKEL

E-commerce conversion rates – how do yours compare?

E-commerce conversion rates – how do yours compare?

2019 március 23.


Our compilation comparing average conversion rates for retail sites and other industry sectors

ÉRDEKEL

B2B Sales Benchmark Research Finds Some Pipeline Surprises

B2B Sales Benchmark Research Finds Some Pipeline Surprises

2019 március 22.


Implisit analyzed the pipelines of hundreds of companies to discover the channels that deliver the highest conversion rate. Are you focusing on the right channels?

ÉRDEKEL