Mikor olvasnak a legtöbben e-maileket?

Mikor olvasnak a legtöbben e-maileket?

2019 július 31.


Vagy épp mikor érdemes hírlevelet kiküldeni? A kérdés megválaszolásában segítségünkre lehet a Litmus legfrissebb kutatása, amely az elmúlt egy év során világszerte 10 milliárd e-mail megnyitását vizsgálta a Litmus Email Analytics segítségével. 
 

ÉRDEKEL

B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlata - online marketing eszközök használata

B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlata - online marketing eszközök használata

2019 június 27.


Az online marketing aktivitás során a magyar B2B vállalkozások többsége a ma már „hagyományosnak” számító eszközöket preferálja.

ÉRDEKEL

8 fontos SEO statisztika

8 fontos SEO statisztika

2019 június 27.


Az alábbi cikkben 8 fontos SEO statisztikáról olvashatsz, amelyek biztosan a segítségedre lesznek, ha online marketinggel foglalkozol. 

ÉRDEKEL

A Gartner kérdőív eredményei - Marketing trendek 2019-ben

A Gartner kérdőív eredményei - Marketing trendek 2019-ben

2019 június 26.


 

Mik az idei trendek a marketingesek számára? A Gartner kutatásából kiderül, hogy a marketingvezetők a költségvetésük 16 % -át költik innovációra, és várhatóan növekedni fog a következő évben ez a szám. További részletek a cikkben! 

ÉRDEKEL

Google mobil hirdetési eredmények iparáganként

Google mobil hirdetési eredmények iparáganként

2019 május 27.


Összefoglaló a google hirdetések kapcsán. Mit érdemes figyelni mobil hirdetések során? Milyen trendek figyelhetőek meg iparáganként? 

ÉRDEKEL

Konverziós ráta - de mit is jelentek pontosan az eredmények?

Konverziós ráta - de mit is jelentek pontosan az eredmények?

2019 május 26.


A konverziós arány az egyik legfontosabb mutató. Ez az a mérőszám, amit ma már mindenki mér, hiszen megmutatja, hogy adott időszakban hányan végeztek a vállalkozásodnak kívánatos műveletet a honlapodon. De mit is jelentenek pontosan ezek az adatok a marketingeseknek? 

ÉRDEKEL

Google AdWords "shopping ads" benchmark adatok iparáganként

Google AdWords

2019 április 24.


közvetlen értékesítési hirdetések tekintetében mennyi az átlagos konverziós ráta és kattintásonkénti költség az egyes iparágakban?

ÉRDEKEL

E-commerce conversion rates – how do yours compare?

E-commerce conversion rates – how do yours compare?

2019 március 23.


Our compilation comparing average conversion rates for retail sites and other industry sectors

ÉRDEKEL