prediktív analitika | kampány adatok | sales benchmark | digitális marketing | márka adatok | tendenciák idősorok | vevők | érdekesség |
2019 július 31. |
Vagy épp mikor érdemes hírlevelet kiküldeni? A kérdés megválaszolásában segítségünkre lehet a Litmus legfrissebb kutatása, amely az elmúlt egy év során világszerte 10 milliárd e-mail megnyitását vizsgálta a Litmus Email Analytics segítségével. |
2019 június 27. |
Az online marketing aktivitás során a magyar B2B vállalkozások többsége a ma már „hagyományosnak” számító eszközöket preferálja. |
2019 június 27. |
Az alábbi cikkben 8 fontos SEO statisztikáról olvashatsz, amelyek biztosan a segítségedre lesznek, ha online marketinggel foglalkozol. |
2019 június 26. |
Mik az idei trendek a marketingesek számára? A Gartner kutatásából kiderül, hogy a marketingvezetők a költségvetésük 16 % -át költik innovációra, és várhatóan növekedni fog a következő évben ez a szám. További részletek a cikkben! |
2019 május 27. |
Összefoglaló a google hirdetések kapcsán. Mit érdemes figyelni mobil hirdetések során? Milyen trendek figyelhetőek meg iparáganként? |
2019 május 26. |
A konverziós arány az egyik legfontosabb mutató. Ez az a mérőszám, amit ma már mindenki mér, hiszen megmutatja, hogy adott időszakban hányan végeztek a vállalkozásodnak kívánatos műveletet a honlapodon. De mit is jelentenek pontosan ezek az adatok a marketingeseknek? |
2019 április 24. |
közvetlen értékesítési hirdetések tekintetében mennyi az átlagos konverziós ráta és kattintásonkénti költség az egyes iparágakban? |
2019 március 23. |
Our compilation comparing average conversion rates for retail sites and other industry sectors |